Читання і діти: діапазон бібліотечних ідей і можливостей

biblioteka-173

Читання-важливий чинник у розвитку дитини.

Книга – постійне джерело знань. Читання  дітей тісно пов’язане  з процесом шкільного навчання. Вмінню читати постійно навчає школа. Бібліотека, маючи спільну мету  зі школою, виступає  помічником сім’ї, школи, а також вчить самостійно здійснювати цю мету, виховання колективу своїх  читачів, вона вирішує складні  завдання різнобічного розвитку дітей.  Книга – сила, що рухає світом,отже, і мета шкільної бібліотеки – навчити дитину читати, любити книгу. Бібліотека розвиває інтерес до книги, читання. Формує читацькі інтереси, виховує літературні смаки, прищеплює любов до літератури у постійному спілкуванні з друкованим словом. Читання  – важливий стимул і засіб розвитку інтелектуального і емоціонального потенціалу особистості. Сучасний  бібліотекар  повинен  уміти керувати пізнавальною  діяльністю дітей в процесі їх читання, спілкуванні з книгою. Це пов’язано з посиленням диференціації особистісного підходу до дітей.  Необхідно вчити, що, читаючи, треба  більше думати, глибше відчувати , засвоювати, оцінювати прочитане, а не тільки  запам’ятовувати. У вік інформаційних технологій бібліотека школи  старається пристосуватися до сучасних умов життя, адже  є інформаційним,  духовним, навчальним, культурним центром школи.